Saturday 20 August 2016

ayah saya meninggal KULITNYA SANGAT BERSIH.Saya tidak pernah menyesali PEMERGIANNYA


Sebenarnya saya nak tanya tentang DIRINYA dan KANSER nya. Tapi dia bercerita tentang INSAN yang telah pergi , yang  memberinya NILAI tentang HIDUP dan mengasihinya walau keadaan apa sekalipun..



 ________________________________________
"6 tahun saya makan dan bisnes SHAKLEE barulah ayah dan ibu saya turut serta makan shaklee.
Ibu saya ke ORLANDO melancong dgn trip 5 star SHAKLEE dlm usia 78 tahun."

Ayah saya dan bertahun tahun DIALISIS semasa saya baru jumpa SHAKLEE. Dia mati dalam tidur, tidak tersiksa dan kulit nya sangat cantik bersih semasa hayatnya tiada. Saya sangat bangga dapat suapkan VIVIX satu sudu kecil dan NUTRIFERON ke mulut insan yang MELAHIRKAN dan MEMBELAI saya sejak kecil ..saya RELA dan PASRAH bila dia pergi kerana saya , kita semua pun akan dipanggil tuhan satu hari nanti...saya tidak pernah MENYESALI kematiannya..

"You hanya boleh tolong orang dgn SHAKLEE jika dia bersedia utk menolong DIRI nya sendiri..
kalau you tolong orang, tuhan tolong you..
Bila You sihat ,automatic You kaya..jadi You tak payah fikir wang, You share dan bgtau semua orang tentang SHAKLEE shj.."
 __________________________________________
Heee, cuba anda bayangkan mr LAW telah menjadi ustaz dan memberi AMANAT yang cukup BEERTI .Rasa nak menangis pun ada..
_______________________________
dah lebih 10 tahun ...masih SETIA dgn SUPPLEMEN dan BISNES SHAKLEE. displin SANGAT PENTING.JANGAN asik lompat dari satu bisnes ke bisnes yang lain kerana terpengaruh dgn tuntutan semasa .

 Dia memang minat sport. Ada baju sangkut di bahu..utk lap lap muka berpeluh. Saya yang pulun nak bergambar dgn dia.Tak sangka ya. Dia tak sombong . Semua wassap saya dia balas. Cara dia consume SHAKLEE, DOSE dan kata kata semangat.
KANSER STAGE 3 tau !! bukan demam denggi , bukan GOUT yang masih ada penawar ..
Beliau juga menjalani RAWATAN KIMOTERAPI. Masa tu makan ALFLFA dan VITALEA serta beberapa jenis supplemen SHAKLEE yang lain. Bila VIVIX meledak di pasaran MALAYSIA , terus disambarnya.Sekarang Mr. Law dah bebas KANSER !!

SYARIKAT MLM dan PRODUK tumbuh bagai CENDAWAN SELEPAS HUJAN,Tapi biarlah kita jadi seperti ikan. Tidak masin isi ikan walau seumur hayat berumahtangga dgn laut masin.

FOKUS dan ISTIQAMAH itulah rahsia KEJAYAAN..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...